Lollo: Glömde... :S

Hejsan!
Jag har inte bloggat på länge för att:
1. Jag har varit i Malorca i 3 veckor typ....
2. sen stannade vi hos nåra släktingar i St.holm
3. och sen kom jag hem för 1 vecka sen typ :S
( typ en halv vecka sen)
Så det är mina ursäkter... :P

Olivia <3<3
Du gumman, jag saknade dej med!! <3

Bloggen <3<3
Sorry att jag inte hann säga nått innan jag for! : (
PössOchKram på Olivia och bloggen <3<3<3<3<3<3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3

Men här har ni Hiss Diss på ballerina-skor:

HISS
Dom här skorna är dessvärre vita =/
Det är HOTHOT med vita skor men....
tyvärr blir dom lätt andra färger : (
Dom här har två söta band med knappar på sidorna<3
Sött!
Det veckade läder(?) skinnet gör skon fin och
lite midsommaraktig.... ! <3

DISS
Denna rosa modell är so NOTHOT,
den skrikiga färgen gör bara det mjuka
manchestertyget äckligt och de lilla
snöret på sidorna är blääh!!!!
Jag personligen HATAR denna sko!!! :S : (


HISS <3<3


DISS : ( :S




( Ursäkta dom små bilderna :S )

Tack och hej, HissDiss tjohej

Kommentarer
Postat av: OLIVIA!

Hörrru, entligen är du hemma bruden:)<3 Var Mallorca härligt?



Min uppdatering gå ju si så där för mej oxå..



Jag måste vara med dej snart=)

2009-08-06 @ 20:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0