Olivia:Skor&kläder! För dej som undrar....

Hejsan!

Vi börjar med skor,

Svart sko, Jag tycker att dom är riktigt söta, jag gillar dom verkligen&skulle gärna köpa dom:)HISS

Rosa sko, det var väl inget större fel på den egentligen, men jag gillar inte det dära bandet där uppe på framsidan...inte min stil, men rosa är ingen fel färg på en ballerinasko..menDISS

HISS<3



DISS...  (men söta var dom!)

Lite kläder kommer också!
Går som inte att förklara klädesplaggen, som jag gör med skor.. jag skriver bara

 HISS, söt överdel.. & väldigt söt modell var det också, modellen tror jag är väldigt viktig.. iallafall för mej.

 DISS!  Jag ser ingenting fint i dom här kläderna, 
                                                              Jeans leggings- Inte fina!
                                                              Linne-För kort&inte märkvärdigt.. 
                                                              Modellen- Lite komstig pooes ( Vet inte riktigt hur det stavas )
                                                              Dubbel DISS!

Nu har ni lite kläder&skor att tycka till om, kommentera åsikter det gillar vi..

FÖR DEJ SOM UNDRAR:
*Naglar-Lollo är ute i Sverige och reser, så då kan ni tyvärr
inte få fixade naglar att titta på, men det kommer så
småning om.
*Smink-Bilder på ny sminkade ögon kommer också så småning om.

Kläder&skor är det som bjuds den här veckan&veckan efter det också...

Om ni vill läsa mer om våra kläder&skor så hittar vi det på www.asos.com

TackOchHej mode TjoHej.


Kommentarer
Postat av: laila♥

Kommer jag att bli avstängd? :O

2009-07-21 @ 20:01:33
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Olivia.. ( Lollo)

I don´t know...

2009-07-21 @ 20:17:04
Postat av: laila♥

Visste du att en vanlig lunch motsvarar en Big Mac & co? ♥♥

2009-07-21 @ 22:01:17
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: A L E X A N D R A - fotoblogg.

Fin & bra blogg, :)!

kram alexandra.

2009-07-22 @ 01:49:46
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: A L E X A N D R A - fotoblogg.

svar; tack så jätte mycket!

kram!

2009-07-22 @ 18:41:48
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0